GERIAUSIŲ RENGINIŲ IDĖJŲ IR JŲ KŪRĖJŲ APDOVANOJIMAI

REVOLUTION AWARDS 2024

Tradicija tapusių REVOLUTION apdovanojimų ceremonijos tikslas – pristatyti geriausius pastarųjų metų Lietuvos ir Europos projektus ir pagerbti išskirtinius renginius, jų idėjas ir už jų slypinčius žmones. Šie apdovanojimai yra ne tik įvertinimo forma, bet ir motyvacija skatinti sveiką konkurenciją ir nuolatinį tobulėjimą pramogų industrijoje.

Left Parallax Background Element
Right Parallax Background Element

LAIMĖTOJAI

B2B renginys

1 Vieta: REINVENT the Event – Endless Evolution (iMotion Events)

B2C renginys

1 Vieta: IKI ėjimo varžybos (IKI and Walk 15)

2 Vieta: Heineken Village F1 São Paulo (Red Door Agency)

3 Vieta: Lithuania grilling & smoking group meet 2023 (MB Leto projektai / Kamado Bono)

Sporto renginys, turnyras

1 Vieta: Heineken Village F1 São Paulo (Red Door Agency)

2 Vieta: IKI ėjimo varžybos (IKI and Walk 15)

B2E renginys

1 Vieta: Bitės metinis renginys – TELEKOMUNIKACIJŲ MADOS 2024 (Made My Day)

2 Vieta: Planet Telia (Partizanas)

3 Vieta: 2 Million Clients (Hostinger Operations)

Festivalis

1 Vieta: Vilniaus šaltibarščių festivalis (Partizanas / Go Vilnius)

2 Vieta: Žagarės Fringe festivalis (Žagarė Culture centre)

3 Vieta: Žvejiškas festivalis PALANGOS STINTA (Palanga Smelt)

Kultūrinis renginys

1 Vieta: Vilnius: 700 metų jaunas (Go Vilnius)

2 Vieta: Jeux de la Francophonie 2023 Opening Ceremony – Kinshasa, DRC (Leap Creative Studio)

3 Vieta: Dizaino Dienos / Kuris Esu Aš? (KTU FSA InDi)

Instaliacija, scenografija, dekoras

1 Vieta: Zlatý Klinec 2023 (Leopard Production)

2 Vieta: Jeux de la Francophonie 2023 Opening Ceremony – Kinshasa, DRC (Leap Creative Studio)

3 Vieta: Contemporary Artist Monika Dirsytė’s performance “Balancing beauty” at the PELENĖ 2023 beauty industry exhibition (Litexpo)

Geriausia renginio koncepcija

1 Vieta:  Christmas Residence (Skudras Metropole)

2 Vieta: Jeux de la Francophonie 2023 Opening Ceremony – Kinshasa, DRC (Leap Creative Studio)

3 Vieta: Zlatý Klinec 2023 (Leopard Production)

Ne pelno / socialinės atsakomybės renginys

1 Vieta: Ukraine. Residence of Freedom (Skudras Metropole / Plombir Event)

TARPTAUTINĖ VERTINIMO KOMISIJA

janette

Janette Haukland

„Norwegian Promotion” verslo plėtros direktorė
Janebjo

Janne Björge

Renginių „Meta” erdvėje strategas
Indrė Petrauskė

Indrė Petrauskė

LRT partnerysčių vadovė
Dagvoorzitter-Portret-VIERKANT-14

Jan-Jaap In der Maur

„Masters in Moderation” vadovas
janm

Jens Oliver Mayer

Renginių tendencijų ekspertas
margarita

Margarita Aļabjeva-Vaišļa

Tvarumo ekspertė
Alexander Safonov2

Alexander Safonov

„Oriflame cosmetics” renginių direktorius
noroot

Jan Kubinec

AV MEDIA EVENTS direktorius
jurate zuolyte

Jūratė Žuolytė

M360 ir Delfi Kultūra redaktorė
Michael Mueller1

Michael Mueller

„Samsung electronics” skaitmeninių paslaugų ir aktyvacijų vadovas
luca favetta2

Luca Favetta

„Pasaulio turizmo forumo instituto tarybos” vadlybos narys

Nominacijų kategorijos

B2B renginys

Renginys ar kampanija, skirta verslo ryšiams kurti ir stiprinti: mugės, debatai, seminarai, verslo vakarėliai, parodos ir kt.

B2C renginys

Renginys ar kampanija, skirta sudominti galutinį vartotoją, pvz., pasirodymai, parodos, asmeniniai vakarėliai, vestuvės ir kt.

Konferencija, susitikimas, paroda

Geriausias konferencijos, susitikimo ar parodos renginys, neatsižvelgiant į temą, vietą, dydį ir tikslinę auditoriją.

Klientų įtraukimo renginys

Į klientus orientuoti renginiai, sukurti siekiant sustiprinti santykius su esamais klientais arba įtraukti tikslinius klientus (pvz., pasirodymai, reklaminiai renginiai, produktų pristatymo renginiai ir kt.)

Festivalis

Bet koks įvykis, kuriame švenčiama tam tikra tema, pvz., muzika, filmas, menas, maistas, šokiai ar kultūros tradicijos. Tai gali būti vienkartinis ar pasikartojantis renginys, kurio metu lankytojams skiriama įvairi veikla, pasirodymai, atrakcijos.

Kultūrinis renginys

Visi renginiai, skatinantys kultūrą ar kultūrinį jautrumą, įskaitant paradus, pasirodymus, meno parodas, muzikos ar šokių renginius, festivalius, muges, teatrus ir kt.

Ne pelno / socialinės atsakomybės renginys

Renginiai, skirti remti socialines priežastis, didinti sąmoningumą, aukoti ir skatinti teigiamą poveikį bendruomenei per ne pelno iniciatyvas ir įmonių socialinės atsakomybės pastangas.

Sporto renginys, turnyras

Renginiai, skirti sportinei veiklai ar varžyboms, įskaitant turnyrus, rungtynes, lenktynes, e-sporto renginius ir sporto parodas.

Virtualus renginys

Webinarai, virtualios konferencijos, skaitmeninės prekybos parodos, virtualių produktų pristatymai, seminarai, metaversijos renginiai.

B2E renginys

Specialiai įmonės darbuotojams organizuojami renginiai, kuriais siekiama skatinti komandos dvasią, profesinį tobulėjimą ar darbuotojų įsitraukimą, įskaitant komandos formavimo veiklą, mokymus, darbuotojų įvertinimo renginius ir įmonės rekolekcijas.

Instaliacija, scenografija, dekoras

Kūrybinė instaliacija, scenografija, dekoras

Geriausia renginio koncepcija

Pripažinimas už novatoriškiausią ir efektyviausią bendrą renginio koncepciją, atsižvelgiant į tokius veiksnius kaip kūrybiškumas, originalumas, auditorijos įtraukimas ir derinimas su renginio tikslais.

TAISYKLĖS

SVARBIAUSIOS DATOS
  • 2024 m. kovo 7-31 d.: Paraiškų pateikimo laikotarpis (ankstyvojo pateikimo mokestis: 150 EUR + PVM) 
  • 2024 m. balandžio 1 d. gegužės 6 d. –  d.: Paraiškų pateikimo laikotarpis (vėlyvojo pateikimo mokestis: 300 EUR + PVM) 
  • 2024 m. gegužės 10 d.: Trijų geriausių projektų kiekvienoje kategorijoje – konkurso finalo dalyvių paskelbimas interneto svetainėje
  • 2024 m. gegužės 23-24 d.: Konkurso finalininkų vieši renginių pristatymai (į finalą patekusių paraiškų teikėjai turės galimybę įtikinti aukštos kvalifikacijos tarptautinę žiuri, kad yra verti apdovanojimo. Visi dalyviai ir svečiai kviečiami dalyvauti gyvuose projektų pristatymuose ir susipažinti su geriausiais renginių kūrybiniais sprendimais)
  • 2024 m. gegužės 24 d.: apdovanojimų ceremonija
BENDROSIOS TAISYKLĖS IR NUOSTATOS
  1. Visi konkursui pateikti renginiai turi būti įgyvendinti ir užbaigti nuo 2023 m. kovo 1 d. iki 2024 m. kovo 1 d. Konkursui gali būti teikiami komerciniai arba nekomerciniai renginiai, kuriuos organizuoja bet kurioje pasaulio vietoje įsikūrusios renginių industrijos įstaigos, įskaitant renginių agentūras, ryšių su visuomene ir komunikacijos agentūras, reklamos agentūras, interneto agentūras, verslo įmones, viešąsias įstaigas, asociacijas, nevyriausybines ir pelno nesiekiančias organizacijas ir kt.
  2. Jei renginį sukūrė daugiau nei vienas autorius (agentūra, įmonės skyrius, laisvai samdomas kūrėjas ir t.t.), renginį pristatančią paraišką gali pateikti tik viena šalis, o paraiškos teikėjas turi dėl to iš anksto susitarti su kitomis susijusiomis šalimis. Jei to paties renginio paraišką pateikia du skirtingi dalyviai, priimama tik pirmoji paraiška (pagal laiko žymą).
  3. Paraiškos teikėjas prieš teikdamas paraišką turi gauti renginio užsakovo ar teisėto savininko sutikimą teikti renginį konkursui. Konkurso organizatorius pasilieka teisę bet kuriuo metu paprašyti pateikti raštišką tokio sutikimo patvirtinimą. 
  4. Paraiška bus laikoma pateikta tik tada, kai tinklalapyje www.wearerevolution.lt esančioje internetinėje formoje bus visiškai užpildyti visi reikalingi laukai, įkelta reikalinga medžiaga ir atlikti visi būtini mokėjimai, laikantis paraiškos pateikimo terminų. Pateiktos paraiškos atšaukimas ar pašalinimas iš konkurso nėra galimas.
  5. Visos paraiškos turi būti pateiktos naudojant internetinę formą www.wearerevolution.lt/#apdovanojimai.
  6. Kiekvienas renginys gali būti teikiamas konkursui vienoje arba keliose (bet ne daugiau kaip trijose) kategorijose.
  7. Po paraiškos pateikimo ir jos priėmimo patvirtinimo, gauto iš konkurso organizatoriaus, jokia papildoma medžiaga nepriimama. Pasibaigus terminui, pateiktos medžiagos koreguoti negalima. 
  8. Paraiškos, kuriose pateikiama ne visa informacija ir neužbaigta medžiaga ir kurios nėra apmokėtos, negalės dalyvauti konkurse.
  9. Konkursui pateiktas paraiškas vertins tarptautinė komisija ir oficiali konkurso kalba yra anglų kalba. Todėl visa konkurso paraiškoje esanti informacija ir medžiaga turi būti pateikta anglų kalba (išversta ir/arba sutitruota), jei nenurodyta kitaip.
  10. Pareiškėjas yra atsakingas dalyvio mokesčių sumokėjimą ir bus laikomas atsakingu už dalyvavimą konkurse. Už indėlį į pateiktą projektą gali būti įvertintos kelios šalys. Prieš baigdami teikti paraišką, įsitikinkite, kad visos prie projekto įgyvendinimo prisidėjusios šalys yra nurodytos jūsų paraiškos formoje.
  11. Biudžetinės įstaigos savo renginių paraiškas konkursui gali teikti nemokamai.
  12. Jei dėl nuo UAB„ReKūrai LT“ nepriklausančių priežasčių konkursui pateikta paraiška nebus įvykdyta, paraiškos teikimo mokestis nebus grąžinamas.
  13. Paraiškos gali būti pateikiamos su papildoma vaizdo medžiaga. Projekto pavadinimas turi būti nurodytas originalo kalba ir anglų kalba.
  14. Visa su paraiška teikiama informacija ir kita medžiaga turi būti pateikta, o paraiškos teikimo mokesčiai sumokėti iki 2024 m. gegužės 6 d. 17.00 val.
  15. Renginiai vertinami ir apdovanojami kaip visuma, remiantis jų koncepcija, vykdymu ir planavimu, nepaisant to, kokį vaidmenį atlieka juos pateikusi agentūra, įmonė ar organizacija.
  16. Kiekvienoje konkurso kategorijoje bus apdovanoti tik absoliutūs kategorijos nugalėtojai. 
  17. Ceremonijos metu apdovanojimas įteikiamas tik paraišką pateikusiam / paraiškos teikimo mokestį sumokėjusiam dalyviui, neatsižvelgiant į paraiškos teikimo formoje nurodytą organizuojančių agentūrų ar kitų šalių skaičių.
KATEGORIJOS
  1. Konkursui pateiktos paraiškos bus vertinamos šiose kategorijose:
  2. B2B renginys – Renginys ar kampanija, skirta verslo ryšiams užmegzti ir stiprinti: mugės, diskusijos, seminarai, verslo vakarėliai, parodos ir kt.
  3. B2C renginys – Renginys ar kampanija, skirta galutiniam vartotojui, pavyzdžiui, parodos, asmeninės šventės, vestuvės ir kt.
  4. Konferencija, susitikimas, paroda – Geriausias konferencijos, susitikimo ar parodos renginys, neatsižvelgiant į temą, vietą, dydį ir tikslinę auditoriją.
  5. Klientų įtraukimo renginys – Į klientus orientuoti renginiai, sukurti siekiant sustiprinti santykius su esamais klientais arba įtraukti tikslinius klientus (pvz., pasirodymai, reklaminiai renginiai, produktų pristatymo renginiai ir kt.)
  6. Festivalis – Bet koks renginys muzikos, kino, meno, maisto, šokio ar kultūrinių tradicijų tematika. Tai gali būti vienkartinis arba pasikartojantis renginys, kuriame dalyviams siūlomi įvairūs užsiėmimai, pasirodymai ir atrakcijos. 
  7. Kultūrinis renginys – Visi renginiai, kuriais skatinama kultūra, įskaitant paradus, meno parodas, muzikos ar šokių renginius, festivalius, muges, teatrus ir kt.
  8. Ne pelno / socialinės atsakomybės renginys – Renginiai, skirti remti socialines priežastis, didinti sąmoningumą, aukoti ir skatinti teigiamą poveikį bendruomenei per ne pelno iniciatyvas ir įmonių socialinės atsakomybės pastangas.
  9. Sporto renginys, turnyras – Renginiai, skirti sportinei veiklai ar varžyboms, įskaitant turnyrus, rungtynes, lenktynes, e-sporto renginius ir sporto parodas
  10. Virtualus renginys – Webinarai, virtualios konferencijos, skaitmeninės prekybos parodos, virtualių produktų pristatymai, seminarai, metaversijos renginiai.
  11. B2E renginys – Specialiai įmonės darbuotojams organizuojami renginiai, kuriais siekiama skatinti komandos dvasią, profesinį tobulėjimą ar darbuotojų įsitraukimą, įskaitant komandos formavimo veiklą, mokymus, darbuotojų įvertinimo renginius ir įmonės rekolekcijas.
  12. Instaliacija, scenografija, dekoras – Kūrybinė instaliacija, scenografija, dekoras
  13. Geriausia renginio koncepcija – Pripažinimas už novatoriškiausią ir efektyviausią bendrą renginio koncepciją, atsižvelgiant į tokius veiksnius kaip kūrybiškumas, originalumas, auditorijos įtraukimas ir derinimas su renginio tikslais.
PARAIŠKŲ VERTINIMAS
  1. Konkursui pateiktas paraiškas vertins tarptautinė komisija, sudaryta iš skirtingų sričių specialistų.
  2. Komisijos nariai kiekvieną konkursui pateiktą paraišką vertins balais nuo 1 iki 10. Paraiškos vertinamos pagal šiuos kriterijus:
    • Renginio kūrybiškumas ir inovatyvumas;
    • Renginio rezultatai ir pasirinktų priemonių efektyvumas;
    • Renginio tvarumas;
    • Renginio dalyvių įtraukimas;
    • Renginio viešinimas ir rezonansas;
    • Projekto pristatymas.
  3. Konkurso komisija paraiškas vertins iki 2024 m. gegužės 9 d. Trys geriausiai įvertintos paraiškos kiekvienoje kategorijoje bus paskelbtos tinklalapyje www.wearerevolution.lt ne vėliau kaip 2024 m. gegužės 10 d. 
  4. Trys geriausiai įvertinti ir į finalą atrinkti projektai kiekvienoje kategorijoje jų teikėjų turi būti pristatyti 2024 m. gegužės 23-24 d. vyksiančios konferencijos „Revolution“ metu. Renginių pristatymai turi trukti ne ilgiau kaip 3 minutes ir turi būti atlikti anglų kalba. 
  5. Pranešėjai gali laisvai pasirinkti savo projekto pristatymo formatą, tačiau finalo dalyvių prašoma projektą pristatyti gyvai (ne tik vaizdo įrašu) ir atsakyti į komisijos klausimus. 
  6. Į konkurso finalą atrinktų projektų prezentacijos turi būti atsiųstos iki 2024 m. gegužės 19 d. 17 val. organizatorių nurodytu el. paštu. El. laiške turi būti nurodyta 1) kategorija 2) paraiškos autorius 3) projekto pavadinimas 4) kontaktinis asmuo. Atsiųstos PPT prezentacijos pavadinime turi būti nurodyta kategorija, projekto pavadinimas, paraiškos autorius.
  7. Konkurso komisija pasilieka teisę prireikus keisti konkurso taisykles.
  8. Konkurso organizatorius gali atmesti pateiktus projektus, kurie žeidžia tautinius ar religinius jausmus, diskriminuoja kurią nors socialinę grupę arba skatina neteisėtą veiklą.